Happy nation

Tillbaks till lunchen som vi fick idag. Det var ju därför vi åkte upp till byn, höhö...typ.
Det var nån stuvad potatis, såg ut som vanlig potatissallad men i en varm varition - har aldrig testat det innan i alla fall.
Helt Ok med tanke på vad jag tycker om den vanliga potatissalladen.
Sen var det en korv jag inte minns namnet på. Inte nån favorit heller, så det slängdes över på Emmas tallrik.

Men, de serverade ju två rätter. UGNSPANNKAKA! Y A M M I!
Vi satt mest och garva åt hur glad jag blev över pannkakan, höhö.

Men det hemskaste. Å fy..jag ryser helt seriöst bara jag tänker på det.
I salladen som jag tog låg det HONUNGSMELON i, och självklart stoppa jag in den i käften utan någon vidare tanke.
JAG RÖS UNDER HELA LUNCHEN, och det var inte utav välbehag kan jag lova!
Bland det äckligaste jag varit med om. UUUaaaaääh, jag blir äcklad bara jag skriver ner det.


Ne men, arbetet gick kanoners idag, verkligen! Mycket garv, mycket verkstad Happy nation!
NU; stresssova!!

Kommentarer
Postat av: Nea

korven heter faktiskt isterband!

2008-05-13 @ 11:30:29
Postat av: elishaa

mmmm honungsmelon MMMMMMMMMMM:D hehe

2008-05-18 @ 13:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0