lika tråkig

Titta vem som är tillbaks!

Har faktiskt haft en del att stå i i skolan. Projektarbetet är hur roligt som helst - på riktigt alltså. Allting rullar på som det ska, vi ligger en vecka + enligt min fina, finaste GANT schema. Så det känns hur bra som helst! Och att beställaren fortfarande är hundratio procent nöjd så stavas det p e r f e k t..

Vi börjar se ljuset i tunneln utan att känns som att vi gått in i nån mörk tunnel, höhö.

Men jaaa! Jag vet, jag skriver om tråkiga grejer jaaddi jaddi jaaa.


tjoho å hej

förresten, en sak till inna jag lämnar. finska tjejen, eller förlåt...kvinnan, som bor här i rummet bredvid åkte till finland över valborg, till hennes man. Om minnet inte sviker helt å håller så minns jag att hon sa att hon skulle komma hem på söndan....det är tisdag idag...
Mysteriet fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0