Morgonstund har guld i mun

image538



ÅH! Idag är jag pigg som en liten åsna.
Jag är grymt mätt på sömn. Mätt på knäckebrö med perfekt kokta ägg och mätt på kaffe.

Jag hann lägga mig innan det blev mörkt ute igår, var ju så jäkla trött alltså. Sprang ut på balkongen för att ändå få se lite majbrasa... men de hade inte tänt den ännu! Haha!
Vaknade senare av all fyrverkeri....-visst, tänkte jag. Låt det gå, det är bara jag som är tråkig som lägger mig såhär tidigt....
Å så försökte jag att komma ihåg drömmen jag drömde just då, innan jag blev väckt. Men den hade glömt, irritationen steg.
Och fyrverkierna ville inte sluta. Jag lovar att de höll på i mer än en halvtimma!!
Var på gränsen till att börja gråta som ett litet barn - jag lovar på allt!
Men till slut sluta dem och jag fick sova om.
Låg i sängen i mer än tolv timmar. S K Ö N T!!!!!!!!

Nu är jag alltså pigg. Ska snart ut, börjar få panik. Ikväll ska vi i alla fall till O learys för att kolla på Syrianska FC och Hammarby matchen - vem jag hoppas på å vinna är en annan femma :) höhöö

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0