mycket onödig information

Festen igår är något jag helst inte vill uppleva igen...

Låt oss säga såhär; jag kan tänka mig att festerna i Södertälje också såg ut på det viset...FÖR TRETTIO ÅR SEDAN!

Idag har jag grymt ont i axlarna pga att jag satt inomhus, sittandes i princip hela dagen igår. Så idag ska jag nog promenera in till stan, där jag ska träffa Gabriella över en fika.
FIka är allt vi gör här.
Hoppas på att få äta lunch utomhus, i solen idag!:)

Någt annat som är sådär, sjuuukt viktigt för er att veta, är att jag längtar grymt mycket efter mina prylar som jag beställt av eleven!

Så intressant är livet mitt!

Kommentarer
Postat av: Inscha

fin blogg! =)

2008-05-04 @ 13:47:58
URL: http://inscha.blogg.se
Postat av: Fabbe

OMG hahaha jävla bönder asså!!

2008-05-04 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0