Plugg och en framtida stjärna

GAH! Mina ögon är snustorra! Jag kan inte förstå att klockan redan är halv ett? Hur gick det till?

Har i alla fall pluggat hela dagen, i princip. Lite segt på "morgonen" var det ju, alltid segt att börja. Å sen att man sov till mitt på dan gjorde inte saken bättre. MÄN!(men) Jag har gått igenom och hittat svaren på omtentan den andra gruppen gjorde...
Så ena kursen har jag nån koll på.
Imorgon kämpar vi mer på den andra tentan. Mmm - mys.

Ni MÅSTE lyssna på det här. Fy. (Fy som i FÖR bra)
Henke i min klass är tydligen en riktig stjärna! Här har jag pluggat och suttit i styrelsen med en stjärna utan å veta om det liksom...
LYSSNA!


Himla bra! (Ok, det där lät väldigt göteborgit...)

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Är de din kompis!?? :| jag har lyssnat på den tio ggr sen du skicka länken på msn!

2008-05-26 @ 15:49:55
Postat av: Hank

Zalga!

Shit va gla jag blir att du länkar till min lilla rulle :-)

You make my day!

Kram Hank

2008-05-27 @ 09:59:03
Postat av: elisha

å herregud så jävla bra han e! sen fabbe börja lyssna på den så kan ja typ hela utan till:p älskar låten fan

2008-05-27 @ 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0