sista måltiden

Tjoho hej å hå igen!


Nu är jag tillbaks efter en dag ute i samhället Norrahammar. Idag fick vi äta stekt fisk med potatis å sån god vitsås som man bara kan få i skolan.
Jag testade även på broccoligratängen som inte var lika god...
Men åh! Skolmat är så gott och jag saknar det så. Man skulle inte direkt ha klagat ifall man fick gratis mat på höskolan med :)

Idag har vi mest försökt att skriva vår utvärdering och analys i projektrapporten, själva projektet, marknadsplanen är redan klar sen förra veckan...så nu är det sista som ska fixas.
När vi kollar tillbaks på schemat som vi gjorde i allra första början så skulle vi inte ens ha börjat med rapporten förrns på måndag, nästa vecka.
Idag är det måndagen innan den måndan och vi är i princip klara med hela. Hur skönt som helst.
Jag får alltså sommarlov i lite mer än en vecka innan det är dags för sommarjobb! Perfa!

Just nu har jag gryyymt ont imagen och hoppas innerligt att det inte är min stressmage som är tillbaks, hinner inte ha magkatarr igen. Gör verkligen inte det.

Så, tentaplugg nu! aaah, bästaste som finns. Balsam för själen, in deed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0