stucken gris

image546


Emma
frågade mig och Linnea om nån av oss hade sett The eye (?)
En film där Alba spelar huvudrollen. Linnea hade sett den, men inte jag...

Emma varna:
Det är en skräckis
Men Linnea höll inte med
Neej, en skräckis är det väl ändå inte....
 
I vilket fall som så försöker jag undvika skräckisar här i Jönköping. Måste vara hemma hos mamma och pappa då jag ska kolla på det. Jag höll på att kissa på mig til Iron man (den är egentligen inte läskig nånstans) SÅ PASS.
Men Emma googla upp trailern till filmen, The eye dårå.

Äsch, tänkte jag. Linnea hade ju ändå sagt att den inte var läskig, dessutom satt jag i skolan - massor med folk runtomkring och det var mitt på dagen.
Vi kollar och kollar...den verkar vara jättebra, tänker jag då! I slutet, då man VET att det läskiga väntar. Jag SA ju till och med.
"Nu kommer det!Nu! Nu! Nu"
Och DÅ kom det. Jag visste ju det.
Men gissa om jag hoppa upp från stolen och lät som en stucken gris?!

FYf*n vad läskigt det var. Visste inte att jag hade mitt tonårs-flick-skrik kvar. Men det har jag tydligen!

Kommentarer
Postat av: fabbe

hahaha fan va braa! då ska jag se den :D

2008-05-14 @ 17:07:09
Postat av: idsala

hahahah fett synd!

2008-05-15 @ 23:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0