triss vinst

Ah. en tolv-timmars-skoldag är alltid lika fin.

Det här med stressova är inte så kul. Det gör att man vaknar en stup i kvarten och kollar klockan. Men inatt måste jag göra det igen!
Ajuste, natten till igår så kliade mina händer så förbaskat mycket och jag kunde liksom inte hitta det rätta "spottet" (spot, punkt, område) så jag klia sönder händerna istället. Till slut gav jag upp, öppna ögonen och trilla in i badrummet för å skölja ner med iskallt vatten.
Ni vet vad man säger när ens händer kliar va?
Man kommer att få pengar!
Jag sprang in till pressbyrån, sent igår kväll och köpte mig en triss-lott. Jag var där med Samora och Johan - både dem fick välja en lott medans tjejen i kassan gav mig en bara.
Å så skrapade jag. Jag skrapade med bankkortet och hoppades på att pengarna skulle suktas till denna.

Å de gjorde dem! Jag vann tillbaks kronorna jag betalade triss lotten på! Där ser man!


Gonatten

Kommentarer
Postat av: fabbe

Mina händer kliade varje natt i flera dagar förut.. och nu kom de tillbaka inatt faktist! men inga pengar har jag vunnit asså:P

2008-05-14 @ 17:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0