"Idag har jag...."

Oj, jag såg precis att jag glömde publicera inlägget jag skrev i förrigår, vimsig? jovisst!

Åh, vilken dag det var igår!
Jag hade kvällen innan duschat och lagt mig med mitt blöta hår för å sova, vaknar - sent och med väldigt, väldigt lockigt hår.
"Priotera Zalga, priotera. Komma i tid till sista handledningsmötet eller fixa håret?"
Komma i tid!

Och då blir det lät så. Att man dras med en hel meter extra huvud (trots uppsatt hår) i en hel dag och efter ett par timmar så sticker lockarna ut, strax över öronen - så som det gjorde då man var liten å hade lekt ute hela dagen, ni vet?

I alla fall, efter att ha lekt det sista med projektrapporten så var allt slut. Nu är vi K L A R A ! Detta firade vi med en glass på HLK trappan i solen. Sen sprang jag till studentservice för å erkänna att jag inte betalt kåravgift (fast, faktiskt pga slarv från deras sida!) Så efter tio minuter och flera hundra lappar senare sprang jag upp för å hämta min tenta.
G.
Fy vad fint det G:et satt på de fula gröna pappren (jag kommer, by the way ha pyskiska men i resten av mitt liv pga de gröna tenta papprena)

Gick genast till närmste datasal för att sätta igång med tentapluggandet. Jag och Markus i klassen  bytte tenter, han fick min och jag fick hans.

Sen tralla jag ner på stan där jag träffa Mia, Henke och Dick och tillsammans tog vi sällskap till Vätterstranden där K anordnade sommarasvlutning. Det var grill, fotboll-och volleybollsspel, kubb och brännboll som erbjöds. Sen var det vattenpippa de sista timmarna.
Vi hade det för mysigt tillsammans och ville inte riktigt släppa taget så vi bestämde oss för ett träff på piren samma kväll.

Jag och mitt hår. 
Haha.

Mysigt var det i alla fall, vi hann med både åtta glas och "båten". Emilia påpeka att det verkligen var en båt vi satt på och det vände sig direkt i magen - den gungade. 

Framåt halv två (?) tiden så kramades alla hej då och då var det bara sängen som gällde.
Skönt var det att få sova och bara ligga där i en hel timma. Jag ser redan emot morgondagens morgon haha...

Är det normalt att ha använt upp en hel Nescafé burk på två månader? Det har nämligen jag. Allting tar slut nu! Och jag måste ju ha kaffe och smör fram tills på onsdag. Jävla skit.
Och dessutom är mina tentor sent-lagda. Från kl.15. Hur jäkla onödigt är inte det?! Och inte finns det bra bussar eller tåg som åker då? 
Får väl bli nattbussen eller nåt, för deras >>   student har jag inte tänkt att missa! 

Nä, nu har det blivit för långt å för tråkigt. Laddar upp bilderna från igår lite senare!Puss å hej

Kommentarer
Postat av: elisha

åååh fabbe fick skit fina ögon där(A) längtar till du kommer suus:*

2008-05-24 @ 20:28:48
Postat av: elisha

åååh fabbe fick skit fina ögon där(A) längtar till du kommer suus:*

2008-05-24 @ 20:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0