dagens fråga

Guten morgen!
Vet ni? Igår kväll så vägra ett av våra miljoner ljus som vi har hemma, att släckas så jag grov-blåste-ut den. Smart drag? Inte riktigt, då jag fick all stearin på ansiktet!!

Sovit jääävligt djupt har jag gjort. Nicoles mobil började spela musik ganska så högt, mitt i natten men jag somna om på sekunden.
Vaknade av att en kille ringde och sa att han skulle komma och fixa vårt avlopp i duschen, så det var bara att stiga upp. Sorligt nog så kom han inte upp till Patriks nivå på hästlängder!!

Nu ska jag sitta och plugga i två timmar ungefär. Sen så ska jag på lektion och då får vi äntligen se slutet av american beauty!
Sen så ska vi diskutera kring en skönlittretär bok som jag inte ens har läst. Visst är jag duktig?

Dagens fråga: Varför använde sig Hitler av just radio och Stallin av TV för att föra vidare deras propaganda?

Kommentarer
Postat av: fabbe

För att Hitler såg ut som han gjorde:P

2008-11-04 @ 14:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0