Den eviga frukosten

En evig frukost. Så känns det idag. Det känns som att jag ätit frukost hela förmiddagen, men om sanningen ska fram så vaknade jag preeetty late.

Vi åt middag sent igår (21.00) och det borde ju i sin tur göra att jag inte skulle vara hungrig imorse?
Jag äter kanel-knäckebröd (TESTA DET! Jag vet att det låter svinäckligt, det tyckte jag med till en början...men nu är jag frälst! Med god ost till är som att äta pepparkaka till frukost varje morgon - fast i nyttigare form!) varje morgon, två stycken och jag är proppmätt.
Idag har jag lyckats trycka i mig fyra stycken...kanske fem till och med. Tappade räkningen nånstans efter två och en halv.
Men jag har ätit så saaaaktaaa. Kaffet hann bli kallt i koppen.

Men nu när jag ätit fyra (eller fem) stycken så har kaffet inte räckt till. Jag bryggde för lite. Nu är det jobbigt i halsen, jag vill svälja ner sista biten med varmt kaffe.. men inte hade jag räknat med att äta dubbelt (kanske mer) så mycket mer!


Visst är det lite kul att jag kan skriva ett helt inlägg om kanel-knäckebröd och hur jag lyckats brygga för lite kaffe? Det är en härlig egenskap jag har! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0