en jävla tidig lööördagsmorgon

Jag e vaken.
Kolla på tidpunkten då det här skrevs...
Och tänk på att igår, då jag skrev att vi skulle hem till Kim för att mysa? Eh. Nej.
Nicole kom hem strax efter och sa att vi skullle spela ett spel (Rappa Kalja?) och att vi skulle va många och att folket skulle dricka.
Så jag hann springa ner till systemet innan de stängde.
Vi käka lite och sen stack vi till skolan, men vi blev inte alls långvariga. Men det verkade kul i alla fall?

Men det var ganska så mysigt ändå. Vi garva ganska så rejält och Nicoles förklaringar innan hon kom in i spelet haha
Idol igår; HERREGUD! Robin B får ju inte hänga lös?!
Vi tre tjejer (det var innan alla killarna kom) fick rysningen då han sjöng med Alice - så himla duktig! (Och snygg)

Ja, så vad gör jag vaken?
Känns som att jag inte ens har somnat överhuvudtaget! Vi var hemma runt halv tre och jag fick svårt att somna. Sen vakna jag av att Nicoles bamsestora nalle ramlar från sängen. Jag vaknar av att hon senare vaknar och tar upp den. Och senare vaknar jag av att hon tappar den igen (hon har inte insett att man INTE sover med gosedjur som är större än sig själv)
Sen har jag vaknat av att det blåser läskigt mycket.
Sen har jag vaknat av att Nicole springer in till köket för att dricka vatten,
Sen vakna jag till av törsten, men jag drack ur flaskan brevid min säng. Den hade en sån propp-som man drar upp ni vet? Utan att skruva upp locket?
Så den skvätte vatten på mig, det gjorde det inte lättare för mig att somna om kan jag säga.

Sen vakna jag helt å hållet, för mer än en timma sen av att jag drömt så häftigt att hela jag och sängen är uppvärmt till 98c.

Så nu får jag väl ligga här å vänta på att Nicole ska vakna.
Vi ska äta våfflor med Kim, Marcus och Kristian. Alla de kommer hit men de lär inte komma förrns om minst fyra timmar!
Så... ill be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0