En tidig julklapp!

Jag har redan fått min första julklapp! Jag har alltså varit en extra snäll flicka i år!! ^^ (första gången jag använder mig av dessa upp och ner ´v´ men jag antar att de betyder kisande ögon? ^^) Hehe

Pappa ringde igår och sa att han vill köpa ett årskort till mig så att jag kan sätta igång med träningen snart. Jag är överlycklig!! Dessutom ska jag få köpa nya träningskläder så att jag verkligen kommer igång.

Men till saken hör till att jag lovat dem (föräldrarna) att jag ska ner och köpa kortet och kläderna idag men vädret är så suurt.. men om ett tag så kommer jag säkert att tröttna på att sitta inne så jag lär trilla ner på stan och handla ett å annat. Hehe.

Svar till Fabbe: Nicoles mamma skicka med färdigkryddad kött som vi haft i frysen i en vecka nu. Så jag tina bara upp det, blanda det med passerade tomater la det i en ugnsform och la på skivade potatisarna och skivade tomater. Kryddade dem och la på ännu mer passerade tomater.
Och Éola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0