How do I, oh, how do I live...?

Haha självklaart får jag monster-statistik efter senaste inläggets rubriker.
H e r r e g u d ! Idioter det finns som BARA måste ha samma plagg bara för att en viss "modebloggerska" har skrivit om den.
I alla fall.

Jag har definitivt vaknat på fel sida och det visste jag att jag skulle göra redan igår natt.
Satt nämligen uppe och kolla in en gammal kompis' bilddagbok och visste att jag skulle drömma om henne och så fick jag ångest att jag la mig så sent (03) och att jag nu skulle börja vända på dygnet.
Men jag drömde inte om henne utan en annan gammal vän som jag drömmer om, i periodvis...typ hela tiden.
Ångest.

Men Nicole måste haft en värre morgon eftersom jag vaknade av att hos sa "fitta fitta fittaaaaaaa!"
Och sen vaknade jag, två timmar senare av att hon får ett sms, bara det att hon redan sprungit iväg till skolan.

Ingen mobil. Ingen dator. Och så lite andra grejer har hon glömt!

Men det var tur att hon fick ett sms för jag sprang upp från sängen och bädda den i samma sekund - bara för att inte lägga mig för att sova om. Smart va?
Så sju timmars sömn.

Jag undrar lite vad jag ska göra idag...


Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Hahaha vaa jag fattar ingenting om det du skrev i början, vem har köpt klänning? Puss!

2008-11-12 @ 12:34:41
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0