Loving sundays!

                  

Tjena tjabba hallå!

Idag kör vi tydligen ett repris från igår, vi ligger på varsin säng med varsin dator.
HAHAH nu kommer TV-reklamen "WE LOVE CHEAP" Hahahah såååå bra, det är första gången jag ser tv-reklamen. Men jag gillar deras banners på nätet mer!
JA! JUST DET!!! Nicole fixade så att vi nu har 1, 2 4 och 6an på TVEN! Helt stört BRA.

Middagen hos Samora var riktigt, riktigt god. Men eeh..deras (hennes arbetskollegor) interna skämt var det enda jag och Elias fick stå ut med. Haha inte så underhållande, höll på att somna flera gånger. Var tvungen att äta mig igenom hela hela kvällen för att inte somna (inget mig emot, hehe)
Åkte sen hem med Christina som släppte av mig hos Kim, där de hade samlat ett gäng för en filmkväll.
Jag hann se eftertexterna och promenera hem med dem hehe.

Vi har varit uppe sen elva och jag ännu inte ätit frukost...eeh, INTE likt mig. Så nu ska jag upp för att eta lite kanel-knäcke brö med svartj kaffe!

Förresten! Om nån har vägarna förbi Jkpg på onsdag så är ni jättevälkomna till vår inflyttningsfest! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0