När vi fyra inte är samlade

              

                    

Något har gått snett då man som 21åring-som-inte-bor-hemma-längre sitter och väntar på att sin 15åriga lillasyster ska komma hem från en fest.
Något har gått snett!

Fabbe åkte till Karlskrooogaa (??) jag kan aldrig riktigt lära mig den stadens namn. Hon åkte igår eftermiddag iallla fall.
Idag då resten av familjen käkade lunch så sa Sina:
- Men ååå...jag saknar Fabbe!
- Ska du gå och skriva "SAKNAR FABBE KOMHEM NONGONG"msn nu, som du gör när du saknar mig?
Frågade jag henne.
- Aa, ska göra det efter att vi ätit klart.

Några timmar senare så sitter jag och hon och kollar på TV i hennes rum då hon springer ut och ber pappa om hans mobiltelefon
- Kan jag få ringa Fabbe? Jag saknar henne
- Meh!! Varför ringer du aldrig mig? Jag brukar faktiskt vara borta i en hel månad!!!!!!!!!!!!
- ... men jag får aldrig ringa dig...
- Varför ljuger du för?
- ...men okej...jag chattar ju med dig.
- Aaa men SKITKUL!!!

Haha..fråga mig inte vem av oss som är 9år resp. 21.

Efter ett tag erkände hon
- Jag brukar gråta ofta när du inte är hemma
- Varför det?
- För att jag saknar dig!
- När är det värst?
- Lite olika...ibland gråter jag innan jag ska sova, men det vet ingen om. Förutom du, nu.
- Nästa gång du känner så så ringer du mig, okej?
- Men sover inte du då?
- Nej Sina, jag sover inte 9 det är Ok. Ring mig.

Den här skitungen är den jag oftast saknar först och mest.

Kommentarer
Postat av: fabbe

Hahahah WAALLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD min bebiiis!:D

Men hallå du missade några delar om när ja var i KARLSKOGA...när ni satt o käka? om vem som va 130%snäll?:P

2008-12-02 @ 00:48:21
Postat av: elisha.

ursäkta men jag är den snällaste om det är det ni menar(A):)

2008-12-03 @ 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0