Now keep ya love locked down, ya love locked down. Now keep ya love locked down, YOU LOSE!!

Och dagens låt:

    

Jag vet, NÅGOT sent ute. Men så är det då man bor i Jönköping, åker du dit så ställer man om klockan minst ett år.
Hehe, skoj..lugna ner er. [Den här låten är för övrigt helt störd på trummorna. Pris till den som kan sitta still då!]


Är hemma i Södertälje nu och har det hur bra som helst.
N J U T E R.
Mamma har gjort apprach, vegatarisk sådan. Apprach är inte världens enklaste rätt att göra, inget man lagar ihop sådär på någon halvtimma. Speciellt inte i den mängden mamma gör det i.
- Vad gör du apprach för?
- Till imorgon?
- Men vadå? Du jobbar ju imorgon?
- Hade ni inte tänkt att äta någon mat imorgon?
Alltså, förstår ni guldet? Att få apprach mitt i veckan? GULD!!
Jag har redan smygätit. Helt underbart saftigt och kryddigt. Idag ska jag lägga mig tidigt för att få morgondagen tidigare. Aa, som julafton.

Igårkväll sjöng Nicole för mig. Det var väldigt vackert alltihopa.
La mig inte i säng förrns vid två tiden då jag täntke att jag ändå inte skulle kunna sova. Men ack så fel jag hade.
Självklart gick det bra att somna på sekunden (MÅSTE ha varit pga grov sömnbrist) och jag lyckades självklart att somna jst den morgonen jag var tvungen att gå upp tidigt på.
8 ringde klockan och jag sprang upp.
När jag var i badrummet slog det mig;
Allt jag ska hinna göra är att platta mitt hår, smink, kläder, ner till Hemköp och köpa färsk bröd. Äta. Fix matlåda. Min buss åker om 2 timmar. VAD GÖR JAG UPPE?!

Så jag la mig igen.

Snooza i 40 minuter.
Jag är inte den som är den i vanliga fall.


Väl på bussen så sov jag till och från i två timmar till.
Två timmar är riktigt mycket.
Sen kom pappa och hämta mig.
Sen fick jag komma hem.
Sen fick jag kramas med mina systrar och slutligen med min mamma.
Och idsala också! Som kom med en tårtbit!
Sen fick jag mitt kontrollbesked om kurserna jag sökt till våren,  hela två kurser har jag sökt fel.
Bravo, Zalga. BRAVO.

Fick äntligen få träffa Teres! Teres pluggar uppe i Gävle och vi har gått om varandra hela hösten. Idag kidnappa jag henne dock!
Jag ska äntligen få sova i min sääähäääng.
Vad sägs om att göra det nu?

Fem minuter till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0