Snabb update

Hej!!
Tänkte uppdatera lite snabbt innan jag springer på lektion. Idag har de nämligen tagit med en ryssk professor som vi kan få fråga ut om världspolitik och ekonomi och allt som har med sånt att göra. Ganska så ambitiöst för att vara en kvällskurs!!
(Ja, han flög hit enbart för våra skull...typ, 8 pers. Max)

Jag skönt oehört gott inatt och mycket tack vare att jag drack två glas vin igår. Vaknade EFTER Nicole, som var den som fortsatte sin kväll alltså.
Fick ett sms av samora som undra om jag var vaken och klar för frukosten jag hade lovat henne. Hahaha
Det var meningen att vi skulle käka amerikanska pannkakor och hur gott det än lät så lockade sängen mer. Some other time!!

Sen så låg och Nicole och prata igenom kvällen tills vi hörde posten och vi blev rädda.
- VAFAN VAR DET DÄR?!
- Aaa..inte går jag upp för å kolla, DU! DU går går upp!!
- Men...nej...vad är det för något?
Här spelar jag kolugn
- Äh, det är bara posten
Trots att jag inte alls var säker, hehe

Men det var posten! ELRÄKNINGEN
1200, normalt? Normalt att betala 1200??
Och sen när jag ringer (mest för att fråga hur man räknar ut sånt..för det lät helt stört mcyket) jaa då säger kvinnan att det är en BERÄKNING på hur mycket förra människan som bodde i lägenheten använde, och de beräknar de alltså att jag använt ungefär lika mycket.

HAHAHAHHAHA. Alltså jag garva henne rakt upp i ansiktet på riktigt. Det är helt sjukt.
.- Men jag var inte ens här juli-augusti
- AAHA och hur ska vi veta det?!
Hur irriterad som helst
- men varför ska jag behöva betala för något jag inte använt? Han bodde ju här på somrarna med, inte jag. Jag kom ner sista veckan i augusti
- men det är en B E R Ä K N I N G
- a, på sånt jag inte ens har använt

Vi hade ju förfan inte ens LAMPOR i lägenheten förrns i helgen? Vi hade det i kök och badrum. Ingen tv. Ingen Micro. Allt vi använde var plattång, datorer, ugn och mobilladdare.
Etttusentvåhundrariksdaler.
Alltid lika mycket att vakna till sånt!!

Vi sket it och åt en god frukost ändå. Sen sprang hon till skolan och jag städa lite omkring eftersom vi fick ganska så bråttom igår..
Sen tog jag datorn och kolla på Style by mats-mats videoklipp och satt och i princip pissa på mig av all garv. Han är så jääkla klockren. Och bröderna Nouris klipp är också klockrena.
Skratt skratt skratt.
Mycket skratt senare smsar Nicole mig och säger att de är på chilithai om en minut och undra om jag ville med.
Självfallet.
Jag ställer mig och byter om i hallen, aa hela hotellet kan se in..och någon rycker i dörren.
Där står Kim.
Hej Kim.
Sen sprang vi ner till resturangen som ligger mittemot oss.
Helt osminkad. hehe
Och maten är inte bra för min mage tydligen. Det är andra gången jag blir dålig. Haha

Intresting? Of course, of course
Nu ska jag nog kladda på mig lite smink och springa och handla godis och sen på lektion!
Ikväll ska vi ut igen! Yaaai.

Puss. gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0