Södertälje; Vi ses till jul!

Jag åker hem till Jönköping imorgon. Herregud! Så fort det har gått.
Sex dagar har redan passerat.

Det har varit helt Ok här, haft det bättre förr. MEst har jag umgåtts med familjen och det var därför jag kom. Familjen.
Det blev inte så mycket släktingar under vardagen utan mest de små häxorna men nu till helgen tror jag att jag hunnit träffa 80% av hela släkten.

Igår var alla hos moster på fika.
Idag var den andra mosters familj här på lunch och sedan gick både familjerna till mormor och morfar där mostrar och morbror anslöt för ännu en fika.

Mina kläder är packade menjag har inte snott med mig grejor så som kaffe, shampoo&balsam och lite andra varor hehe.
Imorgon 08.15 kommer Taxin (läs; Pappa) och hämtar mig för en skjuts upp till Södertälje Syd där bussen kommer.
Bussen åker om 8 timmar och här sitter jag.
Jag sover nog halva vägen ner! :-)
Sömn har varit en bristvara här!!

Hörs imorgon, sov gott!

Frans: jag har inte glömt att du fyller år, ett gratulationsinlägg kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0