Bebissyster växer upp...

När jag har hemlängtan så brukar jag suga åt mig allt som jag med Södertälje att göra, på internet. Jag går in på sajter där det finns mingelbilder, bröllopsannonser och så går jag in på diverse assyriska sidor.
Bara för att få känna mig lite hemma.
Alldeles nyss gick jag in på assyriska ffs fanclubs sida för att kolla på bilder från den senaste matchen.

Kolla vad jag hitta:



Min lillasyster. Bebisen. Med en kille. Ensam. Jag börjar hyperventilera.
Det är typ 10 män på fotot. Och så hon. VAFAN!!!
Jag började min jakt på att få reda vem yngligen är, antingen huggar jag honom eller henne.
Jag frågar min syster (inte fabbe) för att lugna ner mig. Tänkte att hon skulle komma med något som; aa men det är ju vår kusin?
Som att vi skulle ha så många så jag glömt bort vem han är...
Eller typ att det är en av mina kusiner som vuxit och fått en annat utseeende eller något.

Zαlgα säger:

har du sett bilderna från affs senaste match?

elisha. you don't know what you got until it's gone säger:

nej

Zαlgα säger:

gå in och kolla på zelge.com

Zαlgα säger:

kolla första bilden...

elisha. you don't know what you got until it's gone säger:

aa va e de me första bilden

Zαlgα säger:

oj, jag mena fjärde bilden

elisha. you don't know what you got until it's gone säger:

hahahahahaha

Zαlgα säger:

hahaha

Zαlgα säger:

vem fan är den där killen? jag ska slå ner henne

elisha. you don't know what you got until it's gone säger:

hon är med honom varje varje vaarje match

elisha. you don't know what you got until it's gone säger:

bara dom två själva


Dags att ta THE TALK redan på fredag alltså!
Dags att lära henne att hon går på rätt spår: KILLAR FRAMFÖR TJEJER!

Nu ska jag ut, tjipp!
 


Kommentarer
Postat av: fabbe

HAHAHHAHA

2008-10-13 @ 20:54:13
Postat av: elisha

jusste, sina har ju redan en pojkvän så tro inte att hon e ihop med han i bilden:)

2008-10-14 @ 15:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0