Bevis på att jag blivit stor

Innan jag flytta så var det många som sa att jag, under min tid i Jönköping "kommer att hitta mig själv" och/eller "växa mycket som person" och jadi jadi jaa.
Hitta mig själv? Jag har väl inte gått vilse?
Vuxit har jag definitvt gjort, men mer fysiskt. Hehe.

                           


Ett bevis på det är ju självklart att saker som såg jättestora ut innan, inte alls ser så stora ut längre.

Vi fick en megastor bok första terminen på MKV; Stig Hadenius och Lars Weibull "Massmedier"  den kanske, snyggaste men också en av de tråkigaste?
När jag tittar på den idag så känner jag "Oj...det kanske inte var så stor trots allt"

Så ja!! Jag har vuxit som person, bokstavligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0