En berättelse om fyra tjejer

Jo just det!
Kom på att jag inte visat bilderna från i helgen.
Hehe.. jag kommer säkert råka lägga upp exaaakt de bilderna tjejerna mordhota mig att iiinte lägga upp.
Hehe.

  

Det första de gjorde var att städa hela min lägenhet, trots att jag FAKTIST städade den innan. Ok, jag var bakfull..men ÄNDÅ! Sen gick vi ner på stan. Sen kom vi hem och hade en sån kväll.



Har man ingen micro så får man faktiskt improvisera. Här kokar jag upp sån, ostsås i burk.

 
Sibar, diskar. IGEN.



Det här är min tillsynes, normala kompis Ilham.


Hehe. Ni ska bara veta hur många såna bilder jag har.
"Men Zäääääälga!! Vafaan! Du kommer ju bara lägga upp dem på faceboook!!"


En morgonpigg Ilham!! Jag och Idsala retades med henne för att hon vispade så seeeee-heeegt.
Ilham:
BLEV DÄH GRÄDDÄH TILL SLUT ELLER INTÄÄÄÄH??
Det var alltså inte grädde då hon börja vispa.


Idsala diskar efter pannkaks-frukosten.


Haha, det är det här jag menade om Ilhams positioner då hon sover. Se hur fundersam hon ser ut å vara.


Idsala, doing her make-up.

   
Jag är en mästerkock. Ni ska bara ha hört stöningarna kring matbordet. Hehe.


Sibar och Idsala diskar, IGEN.
Jo! Förresten! Någon som vill gifta sig med dem? Jag ger dig ett bra pris om du är min kompis! Har du en kompis till den resterande tjejen så får ni rabatt. Jag lovar och svär!

 
En jäkligt sur sallad, lite rosé, lite vin och så juice till lillen! Och självklart, lasagnen!



Vi vila gaanska så mycket.



Ilham flippar.



Ilham hade varit elak så vi satte henne i skamvrån. Hehe.



Sen så sa vi "Ok, ok Ilham. Du får komma och sitta med oss nu"
"Ni kommer att frysa ut mig?"
Sibar svarade "Nej nej, kom nu..."
Och så gav hon mig den onda blicken. Hehe
Hennes blick sa "Låt oss frysa ut henne resten av kvällen"
Hehe.


Kolla, så glad blev hon då hon satte sig med oss.
Men visst kan ni se skräcken i hennes ögon? Visst kan ni det?



Jag hör hennes elaka skratt eka i huvudet på mig. Såhär: mhmhmhmm. Ni vet vilket garv va? Mhmhmmhmm



Vi lekte en rolig lek i sovrummet. Ilham fick inte vara med. Efter fyrtio minuter tröttna vi, och då hitta vi henne där.
Hehe.


Här, innan hade det hänt något roligt. Eftersom det lyser så hemskt mycket i mitt kök och eftersom jag ännu inte fixat mina gardiner så kan man se raakt in från hotellet.
Då hade två killar tydligen sett oss och sett att vi sett dem, så de vinka. Ilham Vinka glatt tillbaks.
Killarna pratade lite och plötsligt ställde den ena sig upp och började att klä av sig!! HAHAHA
Vi sprang in i sovrummet och släckte "alla" lampor. Ser ni Ilhams nyfikna blick?
Det här iofs efter att han hoppat in i duschen och den ena bara gick omkring och kolla sig själv i spegeln. MEN ÄNDÅ!



Det här är för övrigt EFTER att vi har förfestat och lekt ölleken och gaaarvat sööönder oss. Speciellt åt Idsala!! HAHAHAHHA. Fyfaaan alltså. Hahahhahahaha. Hon måste ha blivit trött av all skratt?



Kolla hennes nyfikna blick - fortfaraande!!

Efter det så gick vi faktiskt ut och skaka rumpan. Det var huuuuuur, huur BRA musik som helst. Helt sjukt bra musik.

   
Söndagsmorgon. Min sexkronors klubba som de försökte sno av mig!!

 
Titta, så lämna dem mig. Se hur ledsen jag blev.
Och tro mig, jag blev riktigt ledsen. Usch usch.
Snart bokar jag biljetterna hem!!

Och idsala, som jag sa till dig igår:
Att sno en fattigstudents tandkräm är som att sno en fattig afrikanfamiljs ris för dagen! "Sno av en fattig student och du kommer att straffas" står det i vår bibel!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0