En berättelse om Nicole

Asså..den här tjejen kan inte sluta förvåna mig.
Idag speciellt.
När vi satt och åt så berätta hon någon så gaaaalet. Jag blev helt ärligt rädd!!
Jag kanske berättar vad hon sa, en vacker dag.
Men nu ska jag istället berätta om vilken tjuv hon är.

De har haft en minimässa i skolan.
Fattar ni vad hon har snott eller?
16 minttablett-askar.
EN HEL LÅDA med gem-liknande grejor. Man ska egentligen ta EN sån klämmgrejjs från lådan. Nicole, hon tar hela lådan.
En typ...en meter hög post-its lappar.
Å så massa smågrejor som nyckelringar..självklart två-å-två. En till mig en till henne.
En heeeel påse fyllt med sånt.
EN heeeel matbords-duk...som ngn använde till sitt monterbord. Hahaha.
Och så sprang hon omkring å tog godisskålarna och hällde de rakt in i väskan.
"BRA ZALGA!! NU har vi något att bjuda på på torsdag när vi har förfest!!!!"
Hon är i extaaas.

Sen berätta jag precis att jag har ovanligt många som läser min blogg idag, så förklara jag hur statistiken funkar.
Hon ba:
Men det är bra ju...din blogg är skitrolig. Bättre än hon Blondinbella!! (Jag har precis introduserat Nicole för Blondinbella)

Nu skriver hon in i sin kalender attjag lämnar henne nästa fredag för södertälje, självklart med en ledsen gubbe till! Vem blir INTE ledsen av å inte va me mig??

Nu ska vi lägga oss, tack för er medverkan i vårt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0