Fest fest fest fest fest!

Tjipp!!
Vilken lång dag det har varit, och det roligaste har inte kommit ännu!
FYFAAAAAAAAAAN Vaaaa gööttt, det slog mig precis att jag tar helg nu!!! Denna helg kommer att bli helt fantastikt bra (men sen så ska jag nog inte säga alltför mycket, sist tjejerna kom till jkpg så lova jag kaos-bra helg. Kaos blev det visst, men inte på samma sätt)

Känns skönt att antagningen på skolan lät positiva till den andra kursen jag hitta som klaffa bra med den som ställdes in, så jag kan nog andas ut, LITE iaf.
Sen så gick lektionen bra med. Det var dock lite jobbigt att sitta längst fram, av en andledning jag inte vill ta upp här. Hehe.

Kom hem till min Nicole och så sprang vi ner och panta helgens flaskor. Mer än 40 spänn! Så vi köpte chips och lite annat istället.
Sen sprang jag till bolaget och handla.
Så har jag lagat mat. Fiskpinnar med ris. Och druckit ett glas vin till!!

Nicole har gått ut för att träna och jag ska lägga mig, är faktiskt riktigt sömnig. Och det ska tydligen komma en massa människor hit ikväll igen. För vi ska uuuhut. Till ett hak där ekonomerna festar, så vi får väl se hur det ser ut. hehe

Nu måste jag sova innan stormvinden kommer hem!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0