gruggel gruggel

Jag saknar barn!!
Fan, jag är uppvuxen med bebisar. Alltid har det varit bebisar. Alltid har det funnits gravida magar i släkten.
Men nu har det tamigfan gått fem år sen sist!!  Det är helt galet.
Och jag har inte fått träffa mina minsta kusiner på aaaslänge, så jag saknar att få prata med barn. De är roligast.
Men allra mest saknar jag en bebis.
Jag dör lite inombords när jag hör bebisar gråta i skolan (det händer ofta att det finns bebisar, just i vår skola?)

Men. Jag, Sibar, Idsala och Fabbe har faktiskt hotat alla som är i den åldern att kunna få fler barn - ska ni ha barn så ska ni be om tillåtelse av oss när det ändå är vi som sitter barnvakt flera gånger i månaden!!
Herregud. Det var en period som var helt stört hektisk.

Nu i veckan...eller ok, förra veckan så var det dags för mina FYRA KUSINER SOM FÖDDES PÅ EN Å SAMMA VECKA att fylla år.
Jag hann gratta en av dem.
EN.
Den elakaste.
Hehe.
Inte ens min favoritunge.
Klart man har favoritungar! Det har alla.

Bebis bebis bebis bebis gruggel gruggel gruggel.
Det var rena paradiset på hotellet i Bulgarien. Ungar överallt.
Har jag berättat om sista dagen? Hehehe
Hela familjen hade gått in för å duscha, vi hade väl en tre timmar kvar så jag var kvar ute vid poolerna.
Och brevid mig satt den enda fula ungen på hotellet.
Han var en sån unge vars pappa var asgammal och en ung morsa.
Han cyklade. På poolkanten.
Smartassen ramla in i poolen.
Hahahaha.
Han var väl två år eller så...
Men, alltså..jag skrattade sjävlklart inte då. Det var inte ens roligt då.
Men nu när jag vet att det gick bra.
Han ramla självklaaart exaaaakt mittemot mig.

Nä..eller jo. Just det. Min madrass som jag sover på...luftmadrassen. PUNKA.
Aaaalltså, Ok att jag har ätit nonstop i typ två månader nu. Men så illa kan det inte ha gått?:p haha
Nu ska jag i alla fall äta lite till. Jag kommer få sova på "luft"madrassen igen inatt eftersom den vanliga madrassen är bortlovad till en klasskompis.
Snart ska jag till skolan och wont be back until 7.30 and you wont here from me anymore today because its some heavy partying tonight!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0