Kanske ska man ta och sova lite också?

Det är sjukt vad jag suttit med datorn idag!!
Jag har länsat hela internet. Läst varenda blogg. Kollat varenda sida som jag dagligen besöker. Även såna sidor som jag sedan länge gett upp hoppet för. Samma sak vad gäller bloggar!
Det slog mig när jag var inne på Per Robins gayblogg på femman, jag har missat flera inlägg eftersom jag av någon konstig anledning aldrig sparar den bland favoriter.
Jag gillar ju bloggen!
Men så slog det mig; Nej, det här godiset ska jag behålla till bussresan!
Något ska jag ändå göra under mina 4.20 timmar!!

Såja..nu är det bara fem timmars sömn kvar. Egentligen kan jag stiga upp fem i tio, då bussen åker fem över. Men stressa orkar jag inte göra.
Jag vill äta frukost (lagra, lagraaaa!!)
Sen vill jag till hemköp och köpa resmat (Laaaaaaaaagraaa!!)

När det kommet till mat så måste man alltid tänka "ifall det är min sista dag" hehe
Ne..det var inte roligt. Jag vill inte dö imorgon. Har lite grejer att fixa innan!

NU ska jag lägga mig. Min fula roomie har redan däckat. Jag som väntat på henna hela kvällen/natten :(

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0