Kvällen/natten/morgonen

Hej och god morgon!
Min morgon har varit lite rolig då jag skrattade redan innan jag fick mitt kaffe, bara en sån sak.
Menjag har inte kunnat sova! La mig sent, kunde inte somna in och vakna sen varje timma. Vände och vred på mig hela tiden!!
Men imorse höll jag på att dö i en hjärtattack. Jag hade vaknat och var påväg till hallen för att plocka fram en feting tröja att ta på mig..jag pratade med Nicole samtidigt. Plötsligt hör jag hur det knackar på vår dörr!!
Jag svimma av skräck och sprang in till köket så haha..Nicole fick gå och öppna.
Det var bara hennes klasskompis som kom hit för att ta sällskap med henne till skolan.

Varför jag skrattade var för att den här klasskompisen till henne och en annan kille var tillsammans HELA tiden i fredags. Och vid något tillfälle sa jag till den ena (han som var här imorse) "För i helvette, ni är ju helt kära..åk till Kalifornia, där får ni gifta er lagligt!!" hhahahaha
Alltså..hahahhaa.

Det blev inget pluggande för mig del igår, så nu kryper det i hela kroppen i princip. Måste måste börja läsa nu. Men innan vill jag äta en till frukost!

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0