Måndagsmorgon!!

Alltså...CSN.
Jag får ont i magen precis innan ett samtal, under ett samtal OCH efter ett samtal.
Jag har liksom inga problem, jag läser på heltid, jag får positiva besked. Men varje jävla gång får jag en klump i magen.
Förstår inte varför.

Men nu så..snart så får jag förhoppningsvis mina pengar! Det är tråkigt att leva fattigt.
Men coolt att jag kunnat leva på min Scania lön enda tills idag!!

Nu har jag tusen andra samtal att göra, men det har mer med ett skol..oj, det är visst inte ett skolarbete längre utan ett BETALT arbete. För vi är så jävla bäst!
Hehe.

Hade skumma-skumma drömmar inatt. Haha..som vanligt? yeees.
Hela familjen, plus den ena morbrorn och ena mostern skulle in till stan (sthlm) för typ..en picknick eller något. Pappa kör fel TROTS att jag försöker ge honom rätt vägbeskrvning (detta händer i verkliga livet, varje gång vi åker in till stan..speciellt med Sibar och Ilham, AA TA ÅT ER!) Haha
Så alla hoppar av för att ta tunnelbanan medans Pappa ska försöka hitta dit med bil?
Vi kommer fram och jag och Fabbe hoppar av. Alla seeeeegar. Jag försöker hålla upp dörrarna men de segar så mycket så dörrarna slås igen.
Men jag hann skrika att de bara ska åka till nästa station, byta till tuben på  motsatta sida.
Och det säger jag till mamma liksom. Men vi tänkte att morbror ändå är med dem å att de skulle klara sig!!
Men så hamnar jag och fabbe i någon jävla HISS. Inte en vanlig som åker upp å ner utan den åker sidledes. Och vi blev helt frustrerade eftersom mamma o co skulle komma tillbaks och inte hitta oss däär. Och inga mobiler hade vi heller.

Aaa..något sådant var det. Minst sagt frustrerande!! Haha

Nej, nu ska jag tillbaks till jobbet!! Hehe.Jobb!

Kommentarer
Postat av: fab

ih va taskig varför lämnar vi pappa för!!?:P

2008-10-13 @ 13:57:34
Postat av: iii

hahhaa ingen lyssna på dig när due hääär:(

2008-10-13 @ 19:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0