otroligt lyckligt lottad

Herregud, jag ska aldrig klaga på mitt liv.
Inte för att det är något jag gör, men ändå.

Jag har precis läst igenom en stackars tjejs blogg.
Hon blev gravid och fick plötsligt missfall.
Gravid igen. Missfall igen.
Gravid igen med tvillingar, föds.
Den ena får hjärtproblem men blir sen frisk.
Sen tror man att mamman drabbats av MS men så var inte fallet.
Sen så tror man att flickans hjärtproblem kommit tillbaks, men det var också ett falskt alarm.
Men nu har bebisen drabbats av något virus, i hjärtat.

Hur mycket ska vissa människor få stå ut med egentligen?
Jag blir helt tokig när jag ibland inte inser hur oförskämt bra man har det.

Jag vet för vilka jag ska be för inatt.



Ni får söka efter bloggen på metrobloggen.se, själva. Jag klickade bort den och vågar inte se vad som händer sen. Bloggen heter tvillingmamma och änglamamma. Det är en blogg från bloggtoppen som har länkat till den, 17 år och tre barnsmamma tror jag att denheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0