tidig. väldigt tidig morgon

Shit, aldrig har en klocka ringt så länge innan jag vaknat, som den gjorde imorse.
Haha.. jag måste ha drömt om en afrikan för när låten sjöng"Mmmyoure my african quueeen" så tänkte jag: hehe, aa bokstavligen.
Men så koppla hjärnan och jag resta mig upp.
NU har jag ätit frukost. Men jag har typ sura uppstöttningar tror jag..om det är så de är?
Min buss åker om mindre än en timma, så jag ska bara packa klart, klä på mig och måla ansiktet lite innan. Sen måste jag hinna med hemköp!!


SOLEN SKINER!!!
Om den inte gör det i Södertälje så blir jag ledsen i ögat.
Sibar kommer å möter upp mig!! Yaaai.
Å så ber vi till el-gudarna att denna buss är utrustad med ett eluttag!! Iofs, gör den INTE det så kanske jag gör någon nytta istället.
Typ plugga.

Nej! Time to go.
Vi hörs väl när jag är på bussen!!(mitt batteri håller bara i typ 30 min utan laddarn)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0