en tråkig lista

Hittat denna lista på flera bloggar men har faktiskt inte riktigt förstått hur det hela har gått till.
Men nu så! Jag får frågor som jag svarar genom att skriva ner var femte sms som finns i min inkorg.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Din framtid kommer att spelas upp i en dröm i natt och där kommer din soulmate att finnas, din bäste vän och din favoritplats. Men om du inte skickar det här till 7pers innan 23:30 kommer en liten kille med svart hår att stå vid din säng, varje kväll kl 23:30... dröm sött!    (palla kedjemess!)

Vad gillar folk bäst hos dig?
Hahaha

Vilken raggningsreplik faller du för?
Hallo, imon ska jag och några från kursen äta på liban deli kl. 18. Vill du följa med? God mat ha:D

Vad var det första du sa imorse?
8NUDxxx-0 (1ungdom/barn) den 17 oktober 2008 10.05 Jönköping ReseC - 14.25 Södertälje Syd. Buss 830 Välkommen ombord!!

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Du ville ju inte. Haha

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
1-0 första halvlek;) Assyriska spelar bra!

Så vad säger du under förspel?
Syriansk fest den 25 på kulturhuset. Kom gärna så att vi alla syraner kan umgås

Och efteråt?
Hej du! Jag är nog kvar här ikväll orkar inte gå hem så här sent...Kramis

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Tjena, var är du?

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Har ni åkt än!

Och sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?
Vem bryr sig om hur du mår, kaj e du sjuk? :P vad trevligt, när kmr du hem?


Fan vad tråkigt det blev.
Nu ska jag äta kebab med bröd.
Hej

Kommentarer
Postat av: fabbe

hahaha nää de va ganska kul:P

2008-10-15 @ 21:28:37
Postat av: elisha

hahahahah fett skön

2008-10-16 @ 15:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0