Jay Sean Maybe.

Lovar du att vara ärlig? Nej, inga garantier
Du heter: Zalga Shabou
Smeknamn: många. Zälg och gaggi är väl de vanligaste.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hmm..lyssnar väl på allt möjligt, ingen särskillt.
Beroende av: Musik, närhet och mat.
Favoritkaraktär(er): Ooohoho, många!
Vem behöver du mest just nu: Mamma och pappa.
Vad tror folk om dig? tydligen att jag inte är så snäll eftersom alla blir så förvånade hehe
Stämmer det? Alltså, att jag är snäll? Självklart. Genuint snäll är jag.
Vad får du oftast komplimanger för? Ytligt? Ögonen eller leendet.
Vad säger du för att imponera på någon? "Jag har varit scout" haha
Hur imponerar man på dig? Le och var snäll? Fan vet jag..jag blir imponerad av de flesta.
Brukar du skratta för dig själv? För mig själv, åt mig själv. Alltid trogen.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Din laddare är vid din madrass"
Vilken är din favoritmålning: pass
Var bor du? centralt
Trivs du där: Ja!
Äger du några converse: Ja!
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, vin OCH öl.
Brukar du bli för full: Inte för full, väldigt sällan.
Vad har du för mobil operatör: Comviq kompis skulle jag tro
Är du allergisk i mot något:  I mot någon? Jag är allergisk mot otacksamma människor. Och snåla.
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Examen
Hur svarar du i mobilen: "Hallå?"
Vem ringde du senast? Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att han ska hämta sin väska härifrån
Antal timmar sömn inatt: ingen aning om vad klockan var när jag somna.
Sov du ensam: haha nej.
Tycker du om din pappa: Älskar.
Brukar du komma i tid: Alltid.
När mår du bra: Jag mår bra mest hela tiden.
När blev du fotad senast: hmm..igår natt.
Hur känner du dig nu: väldigt seg.
Vanligaste färg på dina kläder: eeh...grå, vit, beigh? fasiken vad tråkig jag blivit...
Vad tycker du om fötter: tycker om fötter då de är placerade på idsala.
Är du smart: Som fan.
Är du aktiv i skolan: Som fan.
Vad saknar du: HEM.
Hade du en bra kväll igår: Nja, jaa..haft bättre!
Favorit dryck på morgonen: kaffe
Rakar du benen: det är det ofräschaste. Jag epilierar.
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 23.00-01.00 nångång
Är du blyg? Inte lika mycket längre.
Sysslar du med någon idrott:  Räknas att äta mat?
Vill du hellre ha mail än brev: Mail.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nää
Har du spytt offentligt: Haha...Ja!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Inget speciellt? Bara känna efter hur det känns? Ok, jag skulle väl gå in till något omklädningsrum!!
Är du nöjd med ditt liv: Yes.
Om inte, vad vill du ändra på? -
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: A, ful-stilen just nu.
Är du bortskämd: Ja.
Vad gör du i morgon: Imorgon åker vi till Lager157, vart det nu ligger...
Vad är det värsta du vet? Oförstånd, orättvisor, respektlöshet, falskhet, lögner. Oj, det var ganska mycket.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ingen aning
Vad behöver du just nu? En lugn kväll.
Vem tycker du har snygg stil? Hmm..det är ganska många som har snygga stilar.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Är det fortfarande folk som ser upp till kändisar?
Vad längtar du till? Att få komma hem.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för shampoo? Allt som finns på markanden. Men jsut nu vo5
Vad är det finaste du fått? Mina systrar I guess.
En speciell dag du minns: Har många såna!
Kommer från: Sverige.
Hur gammal är du: 20 + moms.
När fyller du år: Sextonde April
Tycker du om någon just nu: Ja!
Om fem månader: Mars? Hmm..pluggar.
Du samlar på: Minnen
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror väl på vad det handlar om. Men mamma och Sibar oftast.
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: Ingen aning om vad klockan var. Sov iofs om efter frukost hehe
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Ja, för ovanlighetensskull.
Vad ska du göra ikväll: Vara hos Kim och ha myskväll. Kolla på TV. TV!
Vad har du gjort idag: Sovit, ätit, sovit, städat (såg ut som tveta sopptipp här) ätit.
Var vill du bo när du blir stor: Sthlm.
Är det okej att gråta: Ja!
När grät du senast: Igår kväll.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Investera.
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:  Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Oj...här i jkpg; 12 - 13 i Södertälje 10, senast!
Har du piercing: Öronen
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta: Nej, enbart på sommarn. Och vi vet ju hur mycket solen skiner då!!
Är du bra på att laga mat: Som fan!
Gillar du att dansa: Som fan!
Är du flygrädd: Njaa..
Hur vig är du: Hehe
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten?
Vilken är din favoritglass: Glass är inte lika gott som innan faktiskt. Men Ben and Jerry?
Tror du på ett liv efter döden: Definera liv
Tycker du om sushi: aldrig smakat det faktiskt
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips, nötter VAD SOM HELST! Så länge jag får något att äta.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Har du tandläkarskräck: Njaaee
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag är en människa både på morgonen och kvällen
Vilken ögonfärg har du: Brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja,
Biter du på naglarna: Nääe
Röker du:  Det händer!
Hur ofta tränar/motionerar du: Periodvis. Just nu är den längsta promenaden till pizzerian.
Senaste låt du hörde: Romeo and Juliett med The Killers.
Vad gör du på helgerna: Sover, äter, umgås, har roligt.


Har du läst hela listan så är du faktiskt sorglig.

Kommentarer
Postat av: fabbe

jag e sorglig..men du skrev listan.. hihi;)

2008-10-11 @ 15:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0