denna ljuva morgon

Godmorgon!!
Aaaa morgon.
Jag fgick upp vid tolv idag.
Och jag la mig vid ett igår. Hehe
Okej, det tar tid för mig att somna på denna mardrass..men ändå..nästan 11 timmar ju.

Jag har ätit frukost två gånger idag.
Jag gick upp, ner till hemköp och köpte bröd till mig och Nicole och mjölk till henne. Kom hem och då hade kaffet precis bryggt klart och då satte jag mig ner å äta mitt goda bröd.
Sen kom Nicole hem från skolan och skulle käka och då åt jag en till macka.
Och nu är jag påväg att sprängas.

Idag känner jagverkligen att jag vill uuuut ut.
Så jag kommer väl till skott och drar mig till försäkringskassan idag.
Sen så köper jag ett par gympadojor och ett par byxor för jag ska börja träna med Nicole och Kim.
Tjoho.

Nu har skrivit rekordlite, eller hur? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0