dumma drömmar

HEJ

Jag gick upp olagligt tidigt idag, med tanke på hur sent jag la mig igår.
Jag drömde att en av mina bästa kompisar höll på att dö i en hjärtattack, men grejen är att jag inte ens känner igen han som var i drömmen. Han ser inte ens ut som någon av mina kompisar. Men jag visste att han var en nära vän, så som jag kände då han höll på att dö.
Men när jag försökte nå larmcentralen så klicka jag in fel siffror hela tiden för att jag var så rädd och nervös.
Till slut kom jag fram och det var en lam jävel..hon ställde konstiga frågor.
Då skrek jag att hon istället borde skicka en ambulans först innan hon ställer alla de frågorna. Men sen så ringer hennes mobil och hon svarar!!
Det är tydligen hennes pojkvän som hon har bråkat med,  och jag skriker som en idiot att hon ska prata med mig istället. Jag var så nervös och jag fick kramp i mina vader i sömnen.
Medans jag försökte knappa in rätt nummer och prata med den lama jäveln så försökte jag samtidigt få min kompis att andas och hålla ögonkontakt med mig så att han inte skulle försvinna.
Fyfan. Jag ryser bara av tanken på hur rädd jag var.

Jag la i alla fall på för att ringa upp igen i förhoppning på att få prata med någon annan. Då hinner min mormor att ringa.
Jag försöker att lugna ner mig från allt skrik för att kunna prata i normal ton. Jag berättade att jag var tvungen lägga på för att ringa larmcentralen eftersom min vän håller på att dö i min hall och då säger hon:

Ja...men det är det... Jag ville bara säga att er morfar har betett sig väldigt konstigt sedan han kommit hem från sin kolonilott. Han är trött. Ni måste komma och träffa honom.

Eh.

Låt mig säga såhär... jag vakna på grunt av mina magsår.

Jag har en sån dag som jag varnar alla att hålla sig minst tio meter ifrån, annars så bits jag. På riktigt.


Och det här IDIOTISKA brandlarmet gör inte saken bättre!!!!
Pip...pip...pip...pip...pip...pip....pip...pip...Pip...pip...pip...pip...pip...pip....pip...pip...
Pip...pip...pip...pip...pip...pip....pip...pip...Pip...pip...pip...pip...pip...pip....pip...pip...

Kommentarer
Postat av: fab

:| va läskigt :(

2008-09-24 @ 20:37:51
Postat av: sina

du skrämer mig

2009-02-27 @ 15:30:15
URL: http://www.sissisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0