En seeeheeeg morgon

Guten morgen!

Samora skulle ha varit här för 17minuter sen. Jag hatar sånt här.
Jag ställde klockan snällt på 10.00 för att kunna ringa och väcka henne. Fatta inte ens att jag gick med på det.
Ringer henne och sen försöker jag att sova om.
Ligger och drar mig i tio minuter.
Sen kommer Nicole in i rummet.
Hon hade varit i skolan på ett snabbt möte och sen kommit tillbaks.
Så vi låg och prata om vad vi hade drömt om.
Haha

Jaa, jag gick väl upp viid tjugo över?
Hon ringde upp då jag stog och sminka mig och fråga varför jag hade ringt (ringde igen) och då berätta jag att jag bara vill ekolla så hon inte hade somnat om.
- Vad gör du?
- Sminkar mig
- Omg..nu?
Nej, jag ska sminka mig imorgn.
hon dumförklarar mig för att ja sminkar mig när hon inte ens är här!!
Jag har för guds skull hunnit plattångat mitt hår.

Nej, den tanken om en trevlig frukost försvann ganska så fort.
Jag ska slå henne så fort jag ser henne.

Men...mmmmmmmm, amerikanska pannkakor! Ska nog ta med kameran, bara för att kunna läska er sen. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0