Ett farväl till min sommar

Godmorgon!
Nej men jag lever, de där bröstkorgs-smärtorna var ingen fara. Det är lugnt, jag lever! Tack som frågar.
Eh.
Jag blev väckt att ett sms av Gabriella som bad mig att komma ner och ta upp stolen hon hade med sig. Tur det att jag i min kofta för jag gick direkt mot dörren och ut, hehe.
När jag väl kom upp igen så hade jag hunnit piggna till. Typiskt. Men jag la mig på mina dubbel-madrasser i nån timma till.

Har ätit FYRA smörgåsar idag! Jag dör, mina mackor är för goda!! Det är Javisst-bröd. Pågen? De familjebrödet. Riktigt gott är det i alla fall, men just nu är jag för mätt för att längta till nästa frukost.
SItter och lyssnar på Ashurs ipod som fortfarande är här, det är nån lambada låt som är huur härlig som helst. Men det är en kille som sjunger, och på engelska dessutom. Skön.

När jag ser ner på folket från mitt fönster så verkar det blåsigt ute, men solen skiner i alla fall. Och igår var min första dag med byxor på, det blir nog byxor idag med.
Hejdå kjolar.
Hejdå kläningar.
Hejdå shorts.
Hejdå linnen.
Hejdå ballerinas.
Hejdå värme.
Hejdå ljusa hemgångs-kvällar efter en utekväll.
Hejdå sommar.
Jag dör.
Det gör fysiskt ont att säga hejdå till sommar.
Och jag kan väl hålla på ett jävla bra tag med "hejdå-till-olika-sommar-saker"
Uhuhu. SOMMAR!!!

Just nu hoppas jag bara att det blir någon vinterresa i vinter/tidig vår. Vill villl.
Och nu med det nya sambo-livet så kan jag ju spara ihop pengar så det fixar sig på den biten. Då åker jag nog på min första egna-betalda resa.
Sakta med säkert blir även Zalga vuxen!

Ajuste. Bilderna från i lördags! De hinner jag med ganska så snart.
Jag ska bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0