Godmorgon!!(Höll jag på att säga...)

Jag är hungrig, har inte ätit lunch ännu. Men snart så!
Är ensam hemma, vilket inte sker så ofta...och är jag ensam så betyder det att ingen kommer att tvinga upp mig för å käka med alla och dessutom så ska jag få bädda min egen säng.
Så att vara ensam hemma är inte alltid det bästa!

Bröllopet igår var helt Ok. Kände inte brudparet, men tjejen visa sig vara en som gick på samma söndagsskola som mig då vi var lite yngre!!
Men fyfan vad dans det var. Dansa inte mycket men ändå har jag aldrig...ALDRIG svettats så mycket, och då räknar jag med träningar och så.
Skönt att få dansa igen alltså!!

Maten, god. Tårtan, god. Kaffet, riktigt gott!

Vi tog lite foton i toaletten hehe. Ni ska få se.
 

OJ. nu fick jag en massa besök. visar mer bilder sen!PUSs

Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Wow va snygga ni e! :D Jättesnygg klänning du hade, var kommer den ifrån? puss o kram

2008-09-07 @ 18:22:26
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0