Idsala å já, vi är goda vänner!

               

Sitter här med ett stort latte glas fylld med kaffe
, nescafé förvisso. Men sheisse vad jag varit sugen på kaffe.
Jag har märkt att jag slutat dricka kaffe mitt på dagen, det har nog mycket med bulgarien att göra.
Men idag fick jag kaffe-huvudvärk och här sitter jag med det stora glaset.
Gott.
Jag vill minnas the happy days. Då jag fortfarande var ny kaffedrickare.
Jag och Idsala drack alltid kaffe ihop.
I skolan.
Efter skolan.
Oftast med en banan.
Herregud vad bananer vad goda på den tiden!
Och herregud vilken nickokick vi fick varje gång!
Haha. Vad flippade vi var. Eller, framförallt jag i alla fall.
Pajasen.
                         

Se nu vad som har hänt?

Du bor där. Jag bor här.
Vi drickar vårt kaffe på varsitt håll, oftast ensamma.
Ingen nickokick.
Ingen banan.
Bara kaffe för att vi numera får huvudvärk av att inte dricka det.
Sen när blev vi så vuxna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0