im alive

Tjoho.

Jo jo jag lever!! Det har baara blivit lite för mycket fest och för lite sömn och allt annat de senaste dagarna.

Hmm..sist jag blogga var alltså i lörsdag, strax innan förfesten.
Jag och Nicole hade fixat klart hela lägenheten, gömt alla grejer (som vi självklart inte hittar längre..) och serverat lite käk och tänt en massa ljus.
Först satt vi och rulla tummarna.
- Alltså, har din klasskompis ringt tillbaks och sagt att någon ens skulle komma?
Ni skulle se Nicoles min alltså!!! HAHAHAHAHA Priceless.
Hon ringde fort som satan upp och kolla om de VERKLIGEN skulle komma och ifall inte, varför ingen sagt till oss å komma på den andra förfesten?!

De skulle sjääälvklart komma, men att det var någon cp match innan som alla glodde på. Så ni kan väl gissa att det bara var tjejer här  till en början?
Min älskade sambo hade tidigare sagt att det skulle TRETTON killar, men jag tog det med en nypa salt pga att hon är libanes och libaneser har en tendens att öööverdriva. Haha

Jag gick ner och prata med en av tjejerna som var hos oss, utanför vår port. Plötsligt hör jag bara någon skrika "HEEEEEEEEJJ!!" exaaaakt vid mitt öra. Jag vänder mig, GANSKA så chokad och ser ett gäng killar på MINST 13 stycken.
Hahaha.
Det var sååå proppat i köket satt jag och Nicole stog i hallen och dansa istället, vi fick inte plats i vårt eget kök.
Vissa trodde att jag hade en hund hos mig bara för att vi hade dubbelvikt en madrass och lagt en filt, (så att de skulle få sitta på den)
men jag sa att den enda hunden jag hade här hos mig var Nicole.

Vi stack ifrån ganska så tidigt då det skulle vara ganska så mkt folk på stället vi skulle till, alltså en krog på piren som hade pubtömning. Denna krog är hälften "vanlig" och hälften en båt, som ligger ute på vättern.
Vi dansa ihjäl oss lite. Sen stack vi tjejer ut på båten och ställde oss på ett bord och dansa där istället. Så jääävla gött. Det blåste härligt och vi dansa mitt ute i vättern...det var som titanic som någon sa dagen efter. Haha.

Vi gick ifrån jävligt tidigt då vi var hungriga som aas. Jag och en tjej kaxa och sa att vi skulle beställa en big mac meny + plusmeny + cheddar PLUUS en cheeseburgare.
Vi grävde i oss cheeseburgarn innan vi kom fram till porten. Och väl i köket mobbade vi en stackare (kille) som bara käkade tre cheeseburgare.
Vi ba. höhöhö..vi har beställt så liiite maat!!
Efter halva big macen höll vi på att svimma. På riktigt. Fyfaaaaaan vad mätta vi blev.

Dagen efter gick vi ett gäng till a6 och käka och seen..softa vi bara. Igår med. Idag med.
Fast idag har jag städat, hadlat, lagat mat OCH tvättat.

Fan, jag längtar redan till torsdag. Då blir det fullrulle igen!!!
På fredag kommer Ilham Idsala och Sibar, så vi lär knappast sitta här och läsa böcker och dricka rött vin heller. Hehe.
Jag ska supa ner dem under bordet (enbart för att de ska tycka att det är SÅÅÅ kul i jkpg att de kommer hit oftare ;) )

Nej, men nu ska jag...göra något annat.
Kanske laddar jag upp bilder här? Hmm...aaa gör nog det!
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0