senaste dagarna i bilder

     
Det här tre första bilderna är från middagen vi tre hade för lite mer än en vecka sedan. Den fjärde är från morgonen då jag och Samora fick äta de efterlängtade amerikanska pannkakorna. Och så sista bilden, Vi handlade LITE när vi var Råslätts Willys. (Minus en påse!)

     

Samora, jag och Ashur sitter och läser mina gamla inlägg på bloggen, det blev en HEL DEL skratt. Vårt älskade, ääälskade brandlarm! Ser ni att vi har försökt att slita ner den? Tror ni att den slutar tjuta? Där står Nicole, vi stog där för att den där läskiga mannen från hotellet, utan ansikte, stog och kolla ut. Och så två bilder från den roliga inflyttningsfesten som jag var på onsdags!

    

Den första bilden är när jag kom hem full. Nicole fota MASSOR men den här är den enda där jag ser något anständig ut:p Det här är finaste Nicole! Och så ett foto på mig och henne och sen ett på mig innan vi gick till Kim. Och så ett gruppfoto på en hög människor!

   
Vi sitter och konverserar och dansar på balkongen.

  

Det var allt mina vänner. Nu ska jag och Nicole kolla på TV (vi äger inte ens en...)
Puss å hej!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0