SKORNA. THE shoes

OOOOOOOOoaaaaaaHHHH!!!!!
Jag har hittat SKORNA. SKOOORNA.
Alltså, jag har försökt att lugna ner mig i en halvtimma nu men det går inte!! Efter att jag skådat dem så börade min mobil att ringa - jag svarade inte. Kunde inte förmå mig att slita bort ögonen.

Det här är skorna jag letade febrilt efter i somras, till min rosa kläning. De har höjden, matrialet och det extra lilla som gör dem allt annat än enkla.
Det är inte OFTA man stöter på skor i den höjden - mer höga skor åt folkeeeett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag dör på riktigt. De kommer från forever21. Alltså så har dom ett skrattretande pris, kavlitén är inte den bästa men fortfarande så går det aldrig.ALDRIG. att hitta SÅ snygga skor till ett sådant löjligt pris.
Jag har aldrig beställt därifrån pga de har för hög avgift på tull på för så billiga kläder, men nu ska dem ha "handla för över fem hundra kronor och vi bjuder på tullen"
Jag väntar intensivt på att Nicole kommer hem så att vi kan beställa. Snart. Nu. Helst för en timma sen!!


Update: nu hittar jag inte dem inte på sidan..inga skor överhuvudtaget. Det börjar att klia i vänster arm....

Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Neeeeeeeej är de slut??! Fan va surt, de fanns ju inne igår!!!! Förresten, de bjuder på tull om det är UNDER 500 kr =) Inte över :D Puss o kram o hoppas skorna kommer in igen!

2008-09-11 @ 14:07:31
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0