Utkast: Hej å ...

Den första delen av inlägget skulle ha publicerats för mer än fem timmar sen men jag försvann och nicole tog över datorn...


Hej å hå
här städas det på.
Eller nicole städar, jag sitter.
A jag är ett svin.

Jag tvättar.
Sen så ska vi till Kim för att kolla på någon film, tror jag.

Jag vill ut och gå. Var som helst. Men mina skor är hos Samora.
Men jag hoppas innerligt att hon tar med sig dem imorgon bitti, för då ska jag och hon
gå och äta amerikanska pannkakor!
Lite vardagsmys sådär.
Hehe.
Sen så har jag skola.



SÅ. Eftersom nicole kidnappa min dator så gick jag för att läsa litegrana. Efter någon timma droppa Kim in och vi började genast att fundera på vad vi skulle äta.
Vi var påväg ut då Kom föreslog att vi skulle ner till hemköp, göra en sallad och sitta hemma.
Det nappade vi på så vi rulla oss neråt.
Förutom sallad så köpte vi vitlöksbröd (som är hur go som helst, inte ätit sån innan..bara i buglarien och där var det INTE alls samma sak...) och så köpte vi pommes.
Så allt för nyttiga var vi ändå inte.
Vi börja att hacka på varsin grönsak.
Nicole visste inte att manhackade lök åt ett vist håll, hahaha!!
Sen satte vi oss och åt å åt å åt. Och drack CIDER FrÅN ICA MAXI. Hehe

Efter ett tag så började det att snackas om utgång. Men jag sa ifrån direkt, pallar inte idag.
Men de höll sig till förfesten...eller manvet aldrig. Dom är där nu i alla fall.
Innan så gick vi ut för å träffa en av Nicoles kompisar lite snabbt.
När jag kom upp igen så tänkte jag att vi måste ha glömt tvättmedlet och sköljmedlet i tvättstugan, jag öppnar dörren och kommer på att vi har hela torktumlarn full med kläder!!
HAhaa.
Så jag börja att vika ihop allt. Gick in och diska..och här sitter jag. Och är mest ledsen över Coldplays konsert. Fatta vad många det är som står där i globen och gråter av lycka.
Fatta att de kollar på Chris Martin.
Ni kan lika gärna skjuta mig alltså!!

Nej! Nu måste jag hoppa in i duschen för att det är rena och krispiga lakan som gäller ikväll..mmmhmmmmyysigt.
Imorgon ska jag och Samora som sagt äta amerikanska pannkakor!
Gonatten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0