första kvällen med roomien!

Hej!

Jag mår lite, liiiiiiite bättre nu. Kan i alla fall sitta och vara social utan att bita sönder någons huvud, som jag kände för iförmiddags/lunch/tidig eftermiddag. Hehe
Jag kom jättetidigt till busstationen, vilket var riktigt ovanligt.
Där stod en Ashori familj, assyrier alltså. Riktiga.
Elak och äcklig som jag är så tänkte jag Ånej, orkar inte med det språket hela vägen tll jkpg och de var dessutom jättehögljudda. Men sen när jag skulle ge min bambse-stora väska till chaffören så kom Ashori grabben med min andra väska som jag lämnat på gatan, skumt tänkte jag från början.
Sa inte ens tack!! Jag sa bara DEN ÄR MIN.
Jag är ett monster på riktigt!!! Och jag förtjänar dessa smärtor jag får!!
Och efter att ha varit så otrevlig så såg jag hur fina ögon han hade också, och jag som inte ens gillar blåögda.
(Haha nicole går runt och pratar med sin syster i telefon och hon sa preeecis "blåa ögon?uuff, me liike!!" haha)

Resan gick väl ganska så bra.
KOm fram i tid och när de öppna bagaget så ser jag att min väska ligger i mitten och att det är en del väskor i vägen. Och jag som blivit svagare än en åttaårig flicka kämpade för mitt lvi när jag skulle ta ut allt.
Jag tog i med hela min kraft när jag skulle slita ut min väska, men så ser jag en hand som tar tag långsidan på väskan och hjälper till!! När han drog den så såg det så lätt ut, jävla skit.
Men jag blev så glad så jag höll på att böla som en sjuårig flicka som precis tappar sin glass i diket.
Och så var det den snälla Ashori killen!! :)
Söt, söt.
Hans avstigningsstation var inte ens i Jkpg, han skulle fortsätta med bussen.
Oh well, idag tackar vi honom!

När jag satt på bussen så ringde Samora och sa:
Jag, Ashur, Nicole och Andrew är hos dig! Alla ska träna men jag väntar på dig här, okej?
Jag ba; okeej...visst. är det ingen som är hungrig?
Ingen aning om dom ska käka men vi kan väl dra när du är framme.
okej, bra.
Yes.
du förresten? vilka sa du var hos mig i min lägenhet?
Jag ashor nicole och andrew!!
och andreew äääär...??
Aha! ANdrew är ashors kompis från australien!
Jahaa...jaaa. aha. Okej, men jag ringer väl när jag är framme.
Behöveru hjälp med väskorna?
Nerå det är lugnt (JAAAAAAAAAA tänkte jag egnetligen)

Tror ni inte att jag typ höll på att svimma av innan jag hann till min bort? Och jag bor på gatan ovanför stationen?
Jag stannade var femte meter för å vila, haha.

När jag kom hem så hitta jag samora sovandes på mina madrasser.
Slängde mn nyckelknippa på henne (hehe, det var roligt)
Hon vakna och jag såg då att Nicole hade bakat till mig!:) Jag gillar mitt nya sambo-liv!

jag och samora åkte iväg och köpte med oss mat hit, åt. Sen slängde jag ut henne och jag och nicole fixa till vårt sovrum
Jag hade MIN PUMP MED MIG DEN HÄR GÅNGEN.
Men jag tror att jag köper mig en säng som nicoles, billig och bra.
Sen så har vi suttit här och pratat massor och så.
Imorgon är vi båda lediga från skolan så hon ska plugga medans ja KOMMER att ligga och ha ont och vilja DÖÖ.

Nu har jag skrivit alldeles för mkt.
Puss och kram vi ses inte på stan!
Gonnatttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0