03 04 09

varför försvinner dagarna när jag är här?
jag får ångest! måste tillbaks till att behöva fokusera 270 24/7. tröttsamt, jo. det enda jag saknar är träningen, inget mera. och åka i samoras bil, det har blivit något av en hobby, kanske för att jag åkt till södertälje så ofta med den haha och för våra galna stop lite här å var i sverige.

gick upp vid halv sju och srang på toa, när jag kom in i rummet igen var det kockhett av solen som försökte tränga in genom persiennerna. härligt med vår, men seriöst - shorts och flipflops? det kan man ha på stan om man precis kommit hem från stranden, och det tvivlar jag på att någon av dem varit där idag?
vakna igen vid halv nio, åt frukost och åkte iväg till skärholmen med sofia och sibar. imorgon är hon gift vid den här tiden! JAG ÄR NERVÖS. JAG?! seriously. Man kände nerverna i bilen, och som sibar sa - man får en klump i magen av hennes nerositet.

jag hittade i n g e n t i ng. eeller jo, en väldigt fint bakelse, herregud så fin den var. men eh, jaa..liiiite kort. speciellt då min klänning på förlovningen var för kort och väckte uppståndelse (inte på ett bra sätt people, inte på ett bra sätt).
och butiken jag gick för att kolla hade självklart upphört. varför har sån otur? men jag kunde ingenting annat än å gapskratta..IRONISKT.

vi åkte hem till sibar och åt lunch med hennes föräldrar och därefter till ronna för att kolla på lite mer aftonklänningar. ingenting där heller. sen gick vi runt på stan, fikade lite med lillsyster på maren som var smoockat med människor. solen stekte så mycket att jag kunde sitta med min kortärmade klänning utan jacka. wohoo
idsala joina och vi handla godis som jag inte ens var sugen på. kom hem och mötte upp våra mammor i hissen som hade samma slutdestination. där åt vi lite olika sallader och soppor och annat smått å gått. drack kaffe och åkte upp och träffa frans (du får inte läsa min blogg längre!) och nu sitter jag hemma.

jag tror jag måste lägga mig tidigt. bara för att kunna orka med hela dagen imorgon..barnkalas, hela dagen samtidigt som man ska hinna fixa sig för bröllopet. barnkalas hos oss. jag ska fixa tårtan, varför lovar jag sånt? bara för att jag älskar att ta bilen och åka till ica maxi.

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0