är det bara tisdag?

Tjoho to the boho

sitter på nicoles säng och surfar och kollar på tv och smsar men främst så äter jag godis!
har varit i skolan nästan hela dagen, hade ett informationsmöta om utlandsstudier som bara gjorde mig mer confused, förvirrad alltså. You know, jag måste börja öva! Höhö

efter skolan kom jag hem och städa. sen så kom samora hit, bara för att vi båda hade så jäävla tråkigt. så vi terrorringde bland andra frans. fast det var inte så många andra som svara på oss. men ändå. efter det åkte vi upp till gabriella där vi åt ägg, baklawa och guudis. nu är jag hemmish och softilerar alltså.

Imorgon är det skola som gäller igen, html!

Godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0