det är för oss, solen går upp

Hello my friends

jag har redan slutat för dagen! Känns helt sjukt. Vi började redan vid halv nio och fick en genomgång av ÄNNU en program som vi måste lära oss, men det verkade vara hur lätt som helst och vi slutade redan vid...ja, jag vet inte. Kollade inte riktigt klockan. Men jag och min grupp satte oss och gjorde klart vår storyboard och lämna in den.
Så nu har jag hunnit handla mat, fixa mat, äta mat, jäsa maten och nu sitter jag här.

Jag har hamnat i matkoma känner jag och vill sova, men ska nog ta och brygga lite kaffe istället. Om världen hade varit lite mer rättvis så hade jag fått en dubbel espresso nu, eller en cappucino mmmmmm. Men nu ska jag få bryggkaffe (min bryggare brygger nog det äckligaste kaffet) iställlet!

Hemtentan är ännu inte klar. Jag pluggade ingenting igår, applåder applåder. Jag är så omotiverad!!!!!MY GOD!!!
Tur att jag har lite godis som kan hjälpa lite lite. Men sen så, snart så..snart så är jag hemma! På fredag! WOHO!!

Tjaaaaaarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0