en liten lista

Namn: Zalga
Födelsedag: 16april
Smeknamn: Zälg, mest i Södertälje. Zalle i skolan. Åå sen vill jag inte tänka på alla andra smeknamn. Den absolut mest förbjudna är ändå Zalge!!!!!!
Ögonfärg: Brun
Hårfärg:  Svart/brun
Längd:  1,65
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt.
Stjärntecken: Väduren
Skostorlek: 39
Är dina föräldrar skilda: Nej
Dålig vana: Biter sönder insidan av läpparna
Färg: Åå allt möjligt, beror på vart färgen ska vara. Men jag gillar klara och glada färger!
Sport: basket!
Godis: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt.
Affär: H&M!
Helgdag: Fredag, lördag?
Årstid: SOMMAR och vår!
HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån:
nej, det tror jag inte.
Sovit utomhus: Ja
Spytt i skolan: nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: säkert, skrattar åt det mesta jag gör (och säger)
Varit på scen: Ja, av alla möjliga anledningar.
Retats: Föör ofta
DU
Svär:
njaae, tycker att det är fult. men visst har även jag mina perioder.
Sjunger bra: uuff, OOM jag sjunger bra?! haha
Duschar dagligen: Ja, stackars hår.
Vill gifta dig: Ja
Kommer överens med dina föräldrar: Jaa
Äger en ipod: Nej, har inget större behov av en heller.
Sover med gosedjur: Nej, men jag har en stor nalle på sängen som jag använder som ryggstöd :-)
THIS OR THAT
Pepsi/cola:
Coca Cola
Mc donalds/burger king: MAX.
Choklad/vanilj: CHOKLAD.
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Beror väl på? Men film i så fall.
Adidas/Nike: Adidas
Kakor/paj: mmm, kåka!
KAN DU
Gå ner i splitt:
Nej!
Skriva med båda händerna: inte just nu, men om någon slår vad så kan jag nog.
Vissla: Ja, visslade senaste imorse "Ja må du leva..." väldigt högt.
Blåsa en bubbla: Haha, om jag kan. Jag kan till och med, med rätt tuggummi, göra sånt ljud *Krrrrsht*
Ha dina ögon i kors: Haha jaaa
Nudda näsan med tungan: Neej
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
Hmm, Nicole antar jag.
Du pratade i telefon med:  Samora
Du kramade: Rikard
Du skällde på: Haha med all säkerhet; Nicole. Fast skojskällde dårå. Annars så är det med ännu mer säkerhet; Elisha.
SENAST DU
Skrattade:
Måste nog ha skrattat imorse
Grät: iiih, när jag såg ilham i lördags!
Filmen du såg: hmm..män som hatar kvinnor? måste ha sett något på tv efter det men minns inte riktigt.
VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster:
Scandic Hotell, alltså en massa fönster.
Lyssnar du på musik nu: Of course
Vad har du på dig: mjukisbyxor och en vit t-shirt med tryck.
ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:
Man har väl bara ett huvud?
Dricker du mjölk: Ihelveteheller! Inte själv sådär, i alla fall.
Person du hatar mest: Hata är nog att ta i.
Vad borde man uppfinna: Haha oj oj, massor! Kommer inte på något konkret nu dock.
Är du ett hälsofreak?: Haha Naaaaej, det är nog det sista jag är.
Värsta vädret: uuuhg, grått, mulet, duggregn emellanåt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

just det, de har kyrkan brevid mig på Odengatan. Är den du går till eller i Södertälje? Finns väl många ortodoxa i södertälje, fast många är katolliker eller?

2009-04-09 @ 16:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0