för de är min födelsedáa

Jag är slut som artist!

Efter inlägget sprang jag ner och handla godis. Satte mig och plugga och eeh..ni får bild snart!
Jaaa, jag och Nicole käka asmkt tacos. Jag åt TRE såna bröd-tacos. De va iofs små, eller av mindre variant men ÄNDÅ.

Eller precis innan maten så plingde det på dörren!! Jag slängde min mobil och sprang dit och där stog det; blombudet! Hon var jättesnäll, det var tydligen samma kvinna som tagit emot beställningen, "gjort" buketten, ringt mig OCH kommit. Vi pratade lite. Och efter ett tack och hejdå så gick hon men innan jag stängde igen dörrren så fråga jag om det stog vem det var ifrån:
"JARA!!" skitglad.

Haha SIBAAAARR!! Så ovanligt för å våra hon. Alltså inte me presenter, absolut inte!! Världsgenerös e hon. Men att hon tänkte andra banor på det här viset wohoooo så glad jag bllev. Å nicole visste om de hela tiden å ja som suttit och spekulerat med henne om vem de kan ha varit haha

Efter maten så tyckte Nicole att vi skulle ner till relaxen. Alltså, jag förstår inte hur jag inte tänkt på det innan? Jag har haft mitt kort i snart tre månader utan att ens gå in!! SJukis. Vi simmade ett par längder, bastade ång å vanlig bastu å sen bubbla vi. å sen tog vi på oss kläder över bikinis å gick hem. kul att man har relaxen här under precis!
här hemma väntade samora. vi åt tårtaa å sen gjorde jag slut med idsalaaa å sen pratade jag lite mer i telefooon å sen duscha jag och nu är jag verkligen S L U T,

Jag ärsjukt nöjd med dagen.
Dag å natt i jämförelse med min förra födelsedag.

snart kommer bilderna. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0