happy news.

Har uppdaterat min länk-lista här på bloggen, tagit bort dem som tyvärr slutat blogga och lagt till en till favorit. Såg dock att jag redan länkat till hans blogg, men det skadar inte att ha honom där två gånger :-) Det jag också lagt till är hans hemsida. Han är nämligen fotograf och låt oss säga såhär; jag vet vem som ska fotografera mitt bröllop i alla fall!
Så fruktansvärt DUKTIG!

Har varit i skolan hela dagen och arbetat med kodningar med css. Så lite mer kodningar kan man nu!
Vi hade en långlunch idag så nu har jag ÄNTLIGEN fått se solen! OOOCH SÅ fick ja världens roligaste nyhet;
JAG FÅR ÅKA HEM IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhooooooo!!

Efter skolan sprang jag iväg till steppen som var hur jobbig som helst, som vanligt.
Skönt att sitta i köket nu, helt nyduschad och mörbultad. Är sjukt trött så jag ska ta och lägga mig redan nu faktiskt. Lär väl inte somna ännu, men måste vila. Imorgon ska jag gå upp och skriva klart hemtenta-jäveln innan det är dags för HEMFÄRD!!!

God natt pipåål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0