Mi birthdiy

Oj, loggade in för att uppdatera och såg att jag glömt skicka iväg ett inlägg som jag skrev för fyra timmar sen. Ill be back soon


Jag har haft en helt fantastisk dag, trots att den mest spenderats sittandes på en soffa med en fet rosa bok och massa massa gamla anteckningar!
Telefonen har ringt varmt (bäst för er) och jag blir bortskämd.
Det plinga på dörren för ett par timmar sen, där stog Kim med en blomma till mig! Överraskad? JA! En jättefin gul ros "för att det betyder sol och du är solen" haha, något har gått snett om hon syftar till mitt namn.

Nicole ringde och fråga vad jag ville ha till middag. Hon ska handla OCH laga.
- Haha mina alternativ är inte så många va?
- Hahaha det kan jag inte påstå
- Vad kan du laga?
- Hmm.. tacos, koka ägg, steka ägg och cornflakes med mjölk! Och SALLAD. Jag kan koka pasta till salladen också!
- Haha tacos blir jättebra. Vi har det mesta hemma, kom!
- Nej men ärligt. ska du inte ha något att dricka till dåå?
- Haha neeej, köpte juice på morgonen, det blir jättebra!

Visst är det gulligt?
Men det där blombudet har inte kommit ännu! Hmm.. har för mig att hon sa att det skulle komma innan fem, men kanske var det efter fem?

Så resten av kvällen går ut på att kolla på när Nicole bäddar min säng (redan gjort) dammsuger (hon håller på nu) lagar mat (hon ska göra det strax) och sen äta tårta med Samora! Och så lyssnar jag på Spice Girls samtidigt, WOHO!
Jag är jättenöjd med min dag. Men det har gått lite för fort. Varför får man inte fylla år oftare?

Ni får resten av "min födelsedag i bilder" senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0